Gəmiçilik sahəsində baş verən ən son hadisələrdən anında xəbərdar olmaq üçün bizi izləyin

OK

X

  • Bakı, 2024-07-27,
Seanews
Heyder Eliyev

Cənubi Koreya və Çin ekoloji cəhətdən təmiz gəmilərin inşası üçün ciddi rəqabət aparırlar

Cənubi Koreya və Çindəki gəmiqayırma şirkətləri metanolla işləyən yeni nəsil ekoloji cəhətdən təmiz gəmilərin inşası üçün ciddi rəqabət aparırlar.

“Seanews.az” xəbər verir ki, Braziliyanın “Vale” mədən şirkəti 12 metanolla işləyən iri filiz daşıyıcısı (VLOC) sifariş verib. Bu gəmilər Çinin “Yangzijiang Shipbuilding” və “Hunli Heavy Industries” tərsanələrində tikiləcək.

Son zamanlar Çin gəmi istehsalçıları metanolla işləyən gəmilərin sifarişlərini daha fəal həyata keçirirlər ki, bu da Koreya tərsanələri ilə rəqabəti artırır. Daxili nəqliyyat ehtiyaclarından və kömürlə işləyən metanol təchizatı şəbəkələrindən istifadə edərək, onlar davamlı olaraq dünyanın ən böyük gəmiçilik şirkətlərindən sifarişlər alırlar.  2023-cü ilin ikinci rübündə metanolla işləyən 9 min TEU tutumlu 12 böyük konteyner gəmisinin hamısı Çinə sifariş edilib.

Çin gəmi istehsalçıları həm rəqabətədavamlı gəmi qiymətlərindən, həm də etibarlı metanol təchizatı şəbəkəsindən istifadə edirlər. Dünyada metanol istehsalının 60%-i Çinin payına düşür. 2022-ci ildə “Maersk” ildə 800 min ton satın almaq məqsədi ilə Çinin üç metanol şirkəti: “Debo Energy”, “CIMC və Green Technology Bank” ilə müqavilə bağlayıb.

Hələ ki, Koreya gəmiqayırması metanolla işləyən gəmilər bazarında üstünlüyünü qoruyub saxlayıb, sifariş əsasında 117 gəmidən 61-ni tikib. “HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering” şirkəti metanolla işləyən konteyner gəmiləri üçün 43, “Samsung Heavy Industries” 16 və “HJ Heavy Industries” 2 sifariş alıb.

Koreyalı gəmi istehsalçıları bu seqmentdə öz üstünlüklərini qabaqcıl texnologiyalar vasitəsilə təmin etməyi planlaşdırırlar. “HD Hyundai” kadr problemlərini həll etmək və səmərəliliyi artırmaq üçün Britaniya və Norveç təsnifat cəmiyyətləri ilə əməkdaşlıq edir. Onlar metanol yanacaq çənləri üçün mövcud boyaları əvəz edə biləcək yüksək kimyəvi davamlı örtük texnologiyası hazırlayırlar. “Hanwha Ocean” ammonyak, metanol və hidrogenə əsaslanan "yaşıl təkanı" inkişaf etdirir.

Adi neft əsaslı yanacaqla müqayisədə metanolla işləyən gəmilərin üstünlüyü istixana qazı emissiyalarının 25%-ə qədər, azot oksidlərinin 80% və kükürd oksidlərinin 99%-ə qədər azalmasıdır.


© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır