Gəmiçilik sahəsində baş verən ən son hadisələrdən anında xəbərdar olmaq üçün bizi izləyin

OK

X

  • Bakı, 2024-11-28,
Seanews
Heyder Eliyev

Son beş ildə yeni gəmi müqaviləsi aşağı səviyyədə - ildə təxminən 5,46 milyon DWT olub

2023-cü ilin yanvar-avqust aylarında yeni ərzaq məhsulları daşıyan tankerlərin tikintisi üzrə bağlanmış müqavilələrin sayı son 10 ilin ən yüksək səviyyəsinə çatıb və ümumi dedveyti 10,72 milyon ton (DWT) olan 140 gəmi təşkil edib.

“Seanews.az" xəbər verir ki, bu barədə BIMCO-nun gəmiçilik bazarı üzrə baş analitiki Niels Rasmussen məqaləsində yazır.

Son beş il ərzində yeni gəmi müqaviləsi aşağı səviyyədə - ildə təxminən 5,46 milyon DWT olub. 2022-ci ilin dekabr ayında ərzaq məhsulları daşıyan tankerlər üçün sifariş kitabçası 9,67 milyon DWT-ə çatdı ki, bu da 2001-ci ilin iyunundan bəri ən aşağı səviyyə idi.

Az gəmi sifarişi səbəbindən donanma 2018-ci ildən 2023-cü ilə qədər ildə orta hesabla cəmi 2,6% böyüyüb.

Gəmilərin təkrar emalı gələcək donanma artımını cilovlayacaq, lakin bu, ərzaq məhsulları daşıyan tankerlərin sahiblərini gəmiləri daha uzun müddət istismarda saxlamağa təşviq edəcək. Bundan əlavə, G7 ölkələrinin Rusiya neft məhsullarının ixracına tətbiq etdiyi sanksiyalar köhnə məhsul tankerlərinin tələbatda qaldığı yeni ticarət zəncirləri yaratmış kimi görünür.

Bununla belə, dedveyti 11,65 milyon ton olan tankerlərin 9%-i, yəni ümumi donanmanın 6%-nin yaşı 20 ildən artıqdır və utilizasiya edilməlidir.

Nils Rasmussen onu da qeyd edir ki, dekarbonizasiya tələblərinə baxmayaraq, bu və ya digər növ alternativ yanacağın istifadəsi ilə bağlı sifarişlərin payı aşağı olaraq qalır. Ehtimal olunur ki, hazırkı sifariş kitabçasındakı gəmilərin ümumi sayının və dedveytinin yalnız 16%-i alternativ yanacaqlardan istifadəni nəzərdə tutur.


© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır