

“Lastdrager 29”-un optimallaşdırılmış ölçüləri Avropanın daxili su yollarında səmərəli istismara imkan verəcək
“Concordia Damen” Niderlandın “Koninklijke Van der Wees Transporten” şirkətinin sifarişi ilə Avropanın daxili su yolları üçün yeni Ro-Ro “Lastdrager 29” pontonunu inşa edir. Bundan əlavə, “Werkendam” tərsanəsi bu sifarişçi üçün iki birləşdirici ponton tikəcək.
“Seanews.az” xəbər verir ki, “Lastdrager 29” pontonu “Shipbuilding Solutions” ilə əməkdaşlıqda “Van der Wees”-in üzləşdiyi unikal nəqliyyat problemlərinin həlli üçün xüsusi olaraq hazırlanmışdır.
600 tonadək ağır və iri yüklər rahat yüklənib-boşaldılacaq. Optimallaşdırılmış ölçüləri çətin şəraitdə belə Avropanın daxili su yollarında səmərəli istismara imkan verəcək.
İki birləşdirici ponton (12,19 x 2,94 x 3,06 m) yükləmə və boşaltma üzərində tam nəzarətin mühüm əhəmiyyət kəsb etdiyi mürəkkəb nəqliyyat əməliyyatları zamanı “Lastdrager 29”-un üzmə qabiliyyətini təmin edəcək.
“Nicolaas van der Wees” yedək-itələyicisi 2x500 at gücünə malik kiçik tonajlı “Royal Van der Wees Group” yedək-itələyicisi ilə birlikdə “Lastdrager 29” pontonunun dayaz su səviyyəsi, dar şlüzlər, aşağı körpülər kimi çətin şəraitdə belə ağır yüklərin daşınması üçün effektiv həll olacaq.
Layihənin 2025-ci ilin sonuna qədər təhvil veriləcəyi gözlənilir.