Gəmiçilik sahəsində baş verən ən son hadisələrdən anında xəbərdar olmaq üçün bizi izləyin

OK

X

  • Bakı, 2025-11-19,
Seanews
Heyder Eliyev

Elektrik nəqliyyat vasitələrinin daşınması dəniz təhlükəsizliyi qaydalarındakı boşluqları üzə çıxarır

Elektrik nəqliyyat vasitələrinin daşınmasının sürətlə artması dəniz sənayesində yeni risklər yaradıb və mövcud təhlükəsizlik qaydalarının bu sahəni tam əhatə etmədiyini göstərib.

Sənaye ekspertləri bildirir ki, Beynəlxalq Dəniz Təşkilatı (IMO) elektrik nəqliyyat vasitələrinin daşınmasına dair ayrıca tələbləri hələ hazırlamayıb.

Son illərdə baş verən gəmidaxili yanğınlar, o cümlədən “Felicity Ace” gəmisi, “Morning Midas” gəmisi və “Freemantle Highway” gəmisi ilə bağlı hadisələr risklərin miqyasını açıq şəkildə göstərib. Litium-ion batareyalarda baş verən istilik yayılması yanğınların daha da şiddətlənməsinə səbəb olur, lakin hazırkı IMO qaydaları bu riski tam əhatə etmir.

Gəmiçilik şirkətləri bu boşluğu öz imkanları ilə doldurmağa çalışır, xüsusi yanğınsöndürmə sistemləri quraşdırır və heyətin təlimini gücləndirir.

“Stream Marine Technical” tərəfindən keçirilən seminarda “JG Maritime Solutions” rəhbəri Con Qarner bildirib ki, şirkətlər proaktiv addımlar atır, lakin tənzimləmələrin uzun müddət gecikməsi ciddi risk yaradır.

“Serco Northlink Ferries” nümayəndəsi Styuart Reid deyib ki, elektrik nəqliyyat vasitələrinin (EV) əvvəlcədən yoxlanması, risk qruplarına ayrılması və uyğun avadanlıq tətbiqi artıq şirkətin standart əməliyyatına çevrilib.

Ekspertlər qeyd edir ki, yeni tənzimləmələr qüvvəyə minənədək ən əsas müdafiə xətti əməkdaşlıq və bilik mübadiləsidir.

“Stream Marine Technical” üzrə təlimçi Kreyq Smit vurğulayıb ki, heyət batareya yanğınlarının ilkin əlamətlərini tanımalı və ən yeni söndürmə texnologiyalarından istifadə etməlidir.


© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır